onsdag 4. mai 2011

Og så var sommeren over...

Brrrr
Så lenge varte det lissom, etter ett par uker med rundt 20+ og gjerne 10 grader om morgenen var det idag klokka 05.30 -3 grader her på Evje. Tilogmed tulipanene syntes det var kaldt, så de hang med hodet og så ut som de hadde mest lyst til å inn i varmen.


Vannet i dammen var igjen nede på 8-9 grader, og fiskene liker seg nok best i varmere vann, så da legger de seg på bunnen å prøver å holde seg mest mulig i ro.

Jaja, det kan bare bli bedre, er det ikke det man sier. Regner med gradestokken beveger seg over på den rette siden i løpet av dagen, så det blir nok en fin dag i hagen idag også. Det kom visst en pakke med noen planter fra vestlandet igår, så min beste halvdel får nok å gjøre idag :D. Takk Hajal, da får jeg fred i noen minutter idag også, hehe.

Dobbeltbrrrr

2 kommentarer:

  1. Hehe... Trond, dette tyder eg som at du vil at eg skal sende pakke oftare.. men i år vert det vanskelig med mange pakkar ettersom eg ikkje har eigne prikleplantar å sende! ;)
    Håpar temperaturen tek seg opp att og at nattefrosten ikkje kjem att for til hausten. :)

    SvarSlett
  2. Hehe, jau det kan man jo si :P Du trenger jo ikke sende så mange planter hver gang, hehe

    Nå skal vel tempen ta seg opp igjen ifra lørdag, så vi håper det stemmer, var -3 idag også :(

    SvarSlett